
Ilyés Lili nyerte el a Kőbányai Széchenyi István Magyar-Német Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában a Diákok Széchenyi-díját.
Kitüntetéséhez gratulálunk és azt kívánjuk, hogy a Széchenyi-ismeret bővítése továbbra is segítse életútját.
Ilyés Lili első osztályos korától a Kőbányai Széchenyi István Magyar-Német Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola tanulója. A magatartásával és szorgalmával nemcsak osztály-, hanem iskolatársainak is példát mutat. Lili egy kiegyensúlyozott és életvidám, a tanáraival és diáktársaival szemben is tisztelettudó, megbízható és példás magaviseletű tanuló. Annak ellenére, hogy diáktársaival összevetve hátrányból indul, erre sohasem hivatkozott, s szorgalmával kiemelkedő tanulmányi eredményt mutatott fel az elmúlt nyolc esztendőben. Számos iskolai, kerületi, illetve fővárosi tanulmányi és sport versenyen is részt vett szép eredményekkel. Tanulmányait ősztől a Vörösmarty Mihály Ének-Zene Általános Iskola és Gimnáziumban folytatja. Az osztálya és iskolája közösségi életének is aktív tajga. A DÖK-ben képviselői és az idei tanévtől elnökhelyettesi teendőket lát el. Legyen szó bármilyen iskolai ünnepről, programról, vagy csak arról, hogy a tanteremben fel kell söpörni, szó nélkül segített. Szabadidejében is iskolája jó hírnevét viszi: kézilabdázik (több alakalommal volt egyesületének az év kapusa), fuvolázik és színjátszó szakkörre jár. „Sokat kell tanulnia az embernek ahhoz, hogy megtudhassa, milyen keveset is tud.” (Széchenyi István) Úgy gondolom, hogy Ilyés Lili szorgalmával és érdeklődésével követendő példa. Iskolája és annak névadójának, Széchenyi Istvánnak a szellemiségét, minden elvárástól és kényszertől mentesen, tisztán és ösztönösen képviseli, így méltónak találom egy ilyen elismerésre. Büszke vagyok rá, hogy osztályfőnöke lehettem és taníthattam. Kanizsár J. Richárd osztályfőnök
Nyomtatás
Hozzászólás beküldéséhez lépjen be felhasználónevével. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó,
itt regisztrálhat!
Bővebben kifejtené véleményét? Írását küldje el szerkesztőségünk e-mail címére.
|
|